Taze Haber

Haberler 1 .2 .3 .4 .5 .6 .7 .8 .9 .10 .11 .12 .13 .

Bu kurbanlıklar otomobil fiyatlarıyla yarışıyor! 28/08/16 10:12 IHA 

Bursa kurban pazarında satılan tonluk boğalar otomobil fiyatıyla yarışıyor. !

Seyhan Barajında korkutan görüntü! 28/08/16 10:12 IHA 

Adanada Seyhan Baraj Gölünde ölen yavru balıklar karaya vurdu.!

Siirt`te korucuları taşıyan araca hain saldırı! 28/08/16 10:12 IHA 

Siirt`in Eruh ilçesinde korucuları taşıyan minibüsün geçişi sırasında el yapımı patlayıcının patlatılması sonucu 5 kişi yaralandı. !

Malatyada otomobil takla attı: 3 yaralı! 28/08/16 10:12 IHA 

Malatyanın Arguvan ilçesinde otomobilin takla atması sonucu meydana gelen trafik kazasında 3 kişi yaralandı.!

"İkinci el araç düzenlemesi kaliteyi artıracak" 28/08/16 09:44 TRT 

İkinci el araç ticaretinin sadece bu işle ilgilenen esnaf ve sanatkarlar tarafından yapılması amacıyla hazırlanan düzenlemenin tüketicilere birçok avantaj sağlayacağı bildirildi.

İlk yarıda tasarrufunu en çok artıran Tunceli oldu 28/08/16 09:44 TRT 

BDDK verilerine göre, yılın ilk 6 ayında kişi başına düşen tasarruf mevduatını en fazla artıran il Tunceli oldu.

Başbakanlık`tan bayram müjdesi 28/08/16 09:43 TRT 

Başbakanlık`tan yapılan açıklamada, Kurban Bayramı`nın 9 güne çıkarıldığı bildirildi.

Denayer`de işlem tamam 28/08/16 09:43 Ajansspor 

Riekerink’in stoper bölgesine ısrarla takviye istemesinin ardından Galatasaray, Denayer’le el sıkıştı. Manchester City ile son görüşmeler yapılırken, Belçikalı futbolcunun hafta içinde takıma katılması bekleniyor.

İşte Adanaspor`un yeni hocası! 28/08/16 09:43 Ajansspor 

Spor Toto Süper Lig takımlarından Adanaspor, Hırvat teknik direktör Krunoslav Jurcic ile anlaştı.

G.Saraylı yıldıza müthiş teklif! 43 milyon... 28/08/16 09:43 Ajansspor 

Sezon başında çıktığı hazırlık maçlarında sergilediği performansla tüm dikkatleri üzerine çeken G.Saraylı yıldız futbolcuya talip çıktı

Fener`in başı dertte 28/08/16 09:43 Ajansspor 

FIFA’ya dava açan Pereira, kendisine yapılan mobbing uygulamalarını Türkiye’deyken bildirmeye başlamış

Kırmızı ışık ihlali faciaya yol açtı: 3 ölü! 28/08/16 09:41 IHA 

Kırmızı ışık ihlali yapan araç kazaya neden oldu, 3 kişi feci şekilde can verdi. !

İlginç kaza görüntülere yansıdı! 28/08/16 09:41 IHA 

Sürücüsüz kamyonet feci bir kazaya neden oldu.!

AK Parti`den CHP ve MHP`ye sürpriz seçim önerisi! 28/08/16 09:41 IHA 

Anayasa paketi görüşmeleri sürerken, Ak Partinin CHP ve MHPye, Yerel seçim öne alınsın, genel seçimler yeniden 5 yılda bir yapılsın şeklinde öneri sunduğu ortaya çıktı.!

Maltepe`de şüpheli paket paniği! 28/08/16 09:41 IHA 

Maltepe`de bulunan bir evin önüne bırakılan şüpheli paket, polisi alarma geçirdi.!

Bursaspor`un eski oyuncusu vefat etti! 28/08/16 09:41 IHA 

Bursasporun eski futbolcularından Sedat Çelen, sabaha karşı tedavi gördüğü Muradiye Devlet Hastanesinde vefat etti.!

F seri numaralı bir dolarlara karşı E ve B seri numaralı bir dolarlar! 28/08/16 09:41 IHA 

Giresunun Yağlıdere ilçesinde lokanta işleten Hüseyin Hamurcu, FETÖnün örgüt üyelerine dağıttığı ve F harfiyle başlayan şifreli 1 dolarlarına karşı Cumhurbaşkanı ve Başbakanın isimlerinde bulunan harfleri taşıyan bir dolarları 15 Temmuzda şehit ve gazi olanlar için toplanan yardım kutusuna attı. !

Otoyolda ekmek mücadelesi! 28/08/16 09:41 IHA 

Mersin`de otoyolda meyve-sebze satan kadın ve çocukların ekmek mücadelesi objektifleri yansıdı. !

Şemdinlide askeri üs bölgelerine saldırı! 28/08/16 09:41 IHA 

Hakkarinin Şemdinli ilçesinde bir grup PKKlı terörist tarafından askeri üs bölgelerine saldırı düzenlendi.!

Memur ve emeklilere bayram müjdesi! 28/08/16 09:41 IHA 

Başbakan Binali Yıldırım, kamu kurum ve kuruluşlarında çalışan memurlar ile SGK ve BAĞ-KUR emeklilerinin maaş ödemelerinin Kurban Bayramından önce yapılması için bakanlıklara talimat verdi.!

Kocasinan`ın modern kurban kesin yerleri bayrama hazırlanıyor 28/08/16 09:22 Sabah 

Kocasinan`ın modern kurban kesin yerleri bayrama hazırlanıyorKocasinan Belediyesi Kurban bayramına hazırlanıyor. Başkan Ahmet Çolakbayrakdar, ilçe sakinlerinin Kurban Bayramını daha sağlıklı, daha rahat, daha temiz ve daha huzurlu geçirmesini sağlamak adına modern...Devamı için tıklayınız

Siirt`te terör saldırısı 28/08/16 09:22 Sabah 

Siirt`te terör saldırısıSiirt`in Eruh ilçesinde PKK`lı teröristlerce yola yerleştirilen el yapımı patlayıcının geçici köy korucularını taşıyan minibüsün geçişi sırasında infilak ettirilmesi sonucu 5 geçici köy korucusu yaralandı...Devamı için tıklayınız

Bayram tatili kaç gün 28/08/16 09:22 Sabah 

Bayram tatili kaç günBaşbakanlık, Kurban Bayramı tatilinin memurlar için 9 gün olduğunu açıkladı.Devamı için tıklayınız

Maltepe`de şüpheli paket alarmı! 28/08/16 09:22 Sabah 

Maltepe`de şüpheli paket alarmı!MALTEPE Gülsuyu Mahallesi`nde üzerinde kablo olan şüpheli paket, bomba uzmanları tarafından kontrollü şekilde patlatıldı. Paketin içerisinden taş çıktı.Devamı için tıklayınız

Elbistan`da 5 bin kişi hastanelik oldu! 28/08/16 09:21 Sabah 

Elbistan`da 5 bin kişi hastanelik oldu!Kahramanmaraş`ın Elbistan İlçesi`nde 5 binden fazla kişi, yüksek ateş, mide bulantısı ve baş dönmesi şikayetleriyle hastanelere başvurdu.Devamı için tıklayınız

Elbistan`da 5 bin kişi hastanelik oldu! 28/08/16 09:21 Sabah 

Kahramanmaraş`ın Elbistan İlçesi`nde 5 binden fazla kişi, yüksek ateş, mide bulantısı ve baş dönmesi şikayetleriyle hastanelere başvurdu.Devamı için tıklayınız

Galatasaray`dan 3 transfer açıklaması! 28/08/16 09:21 Sabah 

Devamı için tıklayınız

Yalova`da FETÖ`den 4 tutuklama 28/08/16 09:21 Sabah 

Yalova`da Fetullahçı Terör Örgütü`nün (FETÖ) darbe girişimine ilişkin soruşturma kapsamında adliyeye sevk edilen 4 kişi tutuklandı. Alınan bilgiye göre, Yalova Cumhuriyet Başsavcılığının soruşturması...Devamı için tıklayınız

Kocasinan`ın modern kurban kesin yerleri bayrama hazırlanıyor 28/08/16 09:21 Sabah 

Kocasinan Belediyesi Kurban bayramına hazırlanıyor. Başkan Ahmet Çolakbayrakdar, ilçe sakinlerinin Kurban Bayramını daha sağlıklı, daha rahat, daha temiz ve daha huzurlu geçirmesini sağlamak adına modern...Devamı için tıklayınız

Siirt`te terör saldırısı 28/08/16 09:21 Sabah 

Siirt`in Eruh ilçesinde PKK`lı teröristlerce yola yerleştirilen el yapımı patlayıcının geçici köy korucularını taşıyan minibüsün geçişi sırasında infilak ettirilmesi sonucu 5 geçici köy korucusu yaralandı...Devamı için tıklayınız

Bayram tatili kaç gün 28/08/16 09:21 Sabah 

Başbakanlık, Kurban Bayramı tatilinin memurlar için 9 gün olduğunu açıkladı.Devamı için tıklayınız

Maltepe`de şüpheli paket alarmı! 28/08/16 09:21 Sabah 

MALTEPE Gülsuyu Mahallesi`nde üzerinde kablo olan şüpheli paket, bomba uzmanları tarafından kontrollü şekilde patlatıldı. Paketin içerisinden taş çıktı.Devamı için tıklayınız

Şehit ailelerine anlamlı armağan 28/08/16 09:21 Sabah 

Şehit ailelerine anlamlı armağanCumhurbaşkanlığı yetkilileri, üzerinde Cumhurbaşkanlığı forsu bulunan özel bir kutuda yer alan Türk bayrağı ve Kuran-ı Kerim`i, 15 Temmuz demokrasi şehitlerinin yakınlarına ulaştırmaya başladı. İstanbul`da...Devamı için tıklayınız

Bayram tatili kaç gün 28/08/16 09:21 Sabah 

Bayram tatili kaç günBaşbakanlık, Kurban Bayramı tatilinin memurlar için 9 gün olduğunu açıkladı.Devamı için tıklayınız

Bosna Hersek`te "Türk-Boşnak Kardeşlik Gecesi" düzenlendi 28/08/16 09:12 TRT 

Bosna Hersek`in Zavidovici şehrinde, "Türk-Boşnak Dostluk Gecesi" etkinliği düzenlendi.

Bugün hava nasıl olacak? 28/08/16 09:12 TRT 

Yapılan son değerlendirmelere göre ülkenin batı ve kuzey kesimlerinde yağış bekleniyor.

Siirt`te terör saldırısı: 5 yaralı 28/08/16 09:12 TRT 

PKK`lı teröristlerce karayoluna döşenen el yapımı patlayıcı, köy korucularını taşıyan minibüsün geçişi sırasında infilak ettirildi - Saldırıda 5 geçici köy korucusu yaralandı.

Edirne`de trafik kazası: 3 yaralı 28/08/16 09:12 TRT 

Keşan ilçesinde, iki motosikletin çarpışması sonucu 3 kişi yaralandı.

Milli Takım`da dev operasyon!  28/08/16 09:11 Ajansspor 

Asıl bomba Moussa Sow! 28/08/16 09:11 Ajansspor 

Fenerbahçe, Lens ve Ziyech anlaşmasına rağmen, asıl bombayı eski golcüsü Moussa Sow ile patlatmaya hazırlanıyor.

Galatasaray`dan müthiş taktik! 28/08/16 09:11 Ajansspor 

Diarra transferinde son düzlüğe girmesine rağmen bir türlü nokta koyamayan Sarı-Kırmızılılar, süreci hızlandırmak için farklı yol izliyor. Tiote’yi İstanbul’a getirmeye hazırlanan yönetim, böylelikle Diarra’ya gözdağı veriyor.

Konyasporlu oyunculardan Tolga`ya, şok çevap! 28/08/16 09:11 Ajansspor 

Konya mücadelesinin ilk yarısının sonunda ev sahibi ekibin oyuncularıyla tartışma yaşayan Beşiktaşlı Tolga Zengin’e, maç sonunda da tepki sürdü.

Advocaat`ın Lens hamlesi! 28/08/16 09:11 Ajansspor 

Sarı-lacivertlilerde transfer konusunda nokta hamleler yapılması planlanıyor. Jeremain Lens konusunda geri sayıma geçilirken, Advocaat’ın ismi anlaşma aşamasında başrolü oynuyor.

Kocasinan`ın modern kurban kesim yerleri bayrama hazırlanıyor! 28/08/16 09:11 IHA 

Kocasinan Belediyesi Kurban bayramına hazırlanıyor. Başkan Ahmet Çolakbayrakdar, ilçe sakinlerinin Kurban Bayramını daha sağlıklı, daha rahat, daha temiz ve daha huzurlu geçirmesini sağlamak adına modern mobil kesimhaneleri ve modern kurban satış alanları hazırladıklarını söyledi.!

AK Parti heyeti TBMMde! 28/08/16 09:11 IHA 

AK Parti Bartın İl Başkanı Av. Hüseyin Manav, İl Genel Meclis Başkanı Kenan Dursun ve AK Parti Amasra İlçe Başkanı Bekir Karabacak ile birlikte AK Parti Bartın Milletvekili Yılmaz Tunçu makamında ziyaret etti. !

Balıkçılar "Vira Bismillah" demek için gün sayıyor! 28/08/16 09:11 IHA 

Karadenizli balıkçılar "Vira Bismillah" demek için gün sayıyor.!

Bayan doktor röntgen sonucunu görünce hastadan davacı oldu! 28/08/16 09:11 IHA 

Aydın Devlet Hastanesi Acil Servisinde görev yapan bir bayan hekim düşme şikayeti ile hastaneye gelen bir hastadan röntgen sonucunu inceledikten sonra davacı oldu. Hastanın tedavisini de bir başka hekim arkadaşına devreden bayan hekim, hastadan acısı olmadığı halde kendisine hakaret ve tehdit ettiği için davacı olduğunu belirtti. !

O vatandaşa okuma-yazmayı Halk Eğitim öğretecek! 28/08/16 09:10 IHA 

Samsunun Vezirköprü ilçesinde Yağınözü Mahallesinde ikamet eden Hasan Şenin çağrısına Vezirköprü Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğünden cevap geldi. !

İşte FETÖ`nün batırdığı dev şirket! 28/08/16 09:10 IHA 

Uşakta FETÖ/PDYnin, kendilerine himmet parası vermeyen 5 bin işçinin çalıştığı USAŞ şirketini vergi kaçırdığı suçlamasıyla batırdığı ortaya çıktı. İşadamı Asım Kalelioğlu, FETÖ/PDYnin şirketini sistematik olarak batırdığını anlattı.!

TKÜUGD: "DEAŞ terör örgütü, canlı bomba eylemcileri yetiştirmek için okullar kurdu"! 28/08/16 09:10 IHA 

Türkçe Konuşan Ülkeler Uluslararası Gazeteciler Derneği (TKÜUGD) Başkanı Güngör Yavuzaslan, DEAŞ terör örgütünün Irak ve Suriyenin kuzeyinde çocuk saldırganlar ve canlı bomba eylemcileri yetiştirmek için okullar kurduğunu açıkladı.!

Haber Ara
Loading

Haber Başlıkları

DEAŞ`e yönelik operasyonlarda 30 militan öldürüldü 17:13 TRT

Yemen`de 26 Eylül devriminin yıl dönümü 17:13 TRT

Konya`da trafik kazası: 2 ölü 17:13 TRT

Bazı alanlar "özel güvenlik bölgesi" ilan edildi 17:13 TRT

Bakan Arslan`dan `raylı sistem` açıklaması 17:13 TRT

Fenerbahçe Beşiktaş`ı son bölümde yendi 17:13 Ajanspor

İbrahim Kutluay Radyospor`a konuştu 17:12 Ajanspor

Örs transfer istedi 17:12 Ajanspor

Kievli oyuncu tuzağa düşmedi! 17:12 Ajansspor

Beşiktaş`tan Kiev`e İtalyanca pankart! 17:12 Ajansspor

Sadece o isim milli takımda! 17:12 Ajansspor

Alanyaspor`da hakem isyanı! 17:12 Ajansspor

Doğu Karadeniz çöpe çare arıyor! 17:11 IHA

Büyüközer: `Piyasadaki ürünler Müslümanlara göre üretilmiyor`! 17:11 IHA

Üzerine dolap düşen çocuk hayatını kaybetti! 17:11 IHA

28 Eylül 2016 altın ne kadar?! 17:11 IHA

Kalp krizi geçiren bekçi hayatını kaybetti! 17:11 IHA

Ağbaba, FETÖ`nün siyasi uzantılarının ortaya çıkartılmasını istedi! 17:11 IHA

Sakaryada 3 DHKP-Cli adliyeye sevk edildi! 17:11 IHA

TSKdan Gara ve Hakkari Buzuldağı bölgesine hava harekatı! 17:11 IHA

Uyuşturucu taciri tutuklandı! 17:11 IHA

150 polisle uyuşturucu operasyonu! 17:11 IHA

Çetinkaya: Parasal genişleme tek başına istikrarlı büyümeyi sağlayamaz! 17:11 IHA

Borsa günü yükselişle kapattı! 17:11 IHA

PKK soruşturmasında 6 kişi tutuklandı! 17:11 IHA

Dolandırıcılara suçüstü baskınında 2 polis yaralandı! 17:11 IHA

Aksaray`da trafik kazası: 6 yaralı 16:54 Sabah

"Terör, hiçbir zaman kazanamayacak" 16:53 Sabah

TSK`dan son dakika açıklaması 16:53 Sabah

O hakimlerin duruşmasına devam edildi 16:53 Sabah

Askeri hastanelerde flaş düzenleme 16:53 Sabah

Borç yapılandırmadan herkes faydalanamayacak 16:53 Sabah

THY`den o telefon modelleri için önemli uyarı! 16:52 Sabah

"Terör, hiçbir zaman kazanamayacak" 16:52 Sabah

THY`den o telefon modelleri için önemli uyarı! 16:52 Sabah

O hakimlerin duruşmasına devam edildi 16:52 Sabah